ד"ר ענבר כהן, טיפול נפשי ממוקד מטרות ותוצאות

ברוכים הבאים לאתר שלי, שמי ד"ר ענבר כהן ואני בעלת ניסיון של למעלה מ 20 שנה בליווי יחידים וקבוצות בתהליכי עומק של שינוי, ריפוי וצמיחה.
התחלתי את דרכי המקצועית בטיפול בעולם הטיפול בהתמכרויות. עם השנים הבנתי שהרבה מהאנשים שאני פוגשת מבינים היטב שיש להם בעיה שהם לא מצליחים לצאת ממנה. יותר מכך, הרבה אנשים מבינים גם את הבעיה וגם את שורשיה.
הבעיה בכלל לא ברמת ההבנה.
הבעיה היא בכך שלאנשים אין ידע איך לצאת מהתסבוכת. איך לפתור את הבעיות. חסרים הכלים הישומיים ומפת הדרכים לצאת מהמשבר בו הם נמצאים. בעיה נוספת היא תחושת חוסר כוח וחוסר אונים אל מול הקושי והתמודדות הנדרשת.
מתוך תחושה של מחויבות עמוקה לסייע ללקוחותיי ליצור שינוי אמיתי, כזה שנשאר לאורך זמן, החלתי במסע של חיפוש אחר גישות וכלים אשר יש ביכולתם לספק לאדם את היכולת לפתור בעיות באופן יישומי וממוקד. מסע זה הוליד התמחות בשתי גישות טיפוליות שונות: טיפול נרטיבי וטיפול באמצעות NLP. היתרון בשילוב גישות אלו הוא ביכולתן הייחודית ליצור שינוי אמיתי וארוך טווח בחיי האדם וזאת במסגרת של טיפול קצר מועד.
עם השנים, הוספתי עוד ועוד כלים לסל הכלים הטיפוליים והמשכתי לעבוד עם אנשים המתמודדים עם קשיים מעולמות תוכן רבים ומגוונים: ביטחון עצמי, ודימוי עצמי, ניהול כעסים, חרדות, מערכת יחסים רעילה  ועוד.
אולי בגלל שאני עובדת סוציאלית בהכשרתי ואולי כי זה פשוט כך, הזדמן לי לעבוד עם אנשים שמתמודדים עם מצבי חיים לא פשוטים. עדיין, תמיד הופתעתי לגלות שכאשר האדם באמת רוצה, כאשר יש מוכנות לקחת אחריות ולעבוד וכאשר יש מטפל מיומן, אפשר ליצור שינוי גם במקומות הכי קשים שיש.
אני מאוד מאמינה שכדי להצליח בתהליך, העבודה צריכה להתבצע באווירה תומכת, מעצימה ואופטימית. כתוצאה, אני פועלת מתוך קשיבות לקצב של המטופל, מתוך תשומת לב לאתגרים הספציפיים ומתוך חיבור האדם לכוחות שקיימים בו. פעמים רבות התפקיד שלי בתהליך הוא לתת לאדם את הכנפיים – להאמין ביכולת להשתנות, בטוב שעתיד להיוולד ולקבל כוח לעשות את השינוי.
הייתי עדה להמון תהליכי שינוי מעוררי השראה שאנשים עשו ובכל פעם מחדש אני מתרגשת וסקרנית ממה יוביל המסע החדש אליו אני מוזמנת להצטרף. אני עדיין בציפייה למסעות שעוד עתידים להתקיים ואשמח ללוותכם במסע האישי שלכם

השכלה מקצועית - ד"ר ענבר כהן

NLP:

Trainer NLP, HNLP, Arizona, U.S.A
Master Practitioner NLP & HNLP Coach, Julie Silverthorn & Georgie Weese, Lancaster, USA.
Time Line Therapy, Tom Mackay, London.
Practitioner NLP, Tom MacKay, London
Core Transformation, Connirae Andreas
The exploration and integration of the diverse mins, somatic, cognitive and field, Judith Delozier.
אימון רפואי מתקדם, כריס וטים הלבאום
טיפול נראטיבי:
שלב א’ ושלב ב’ בטיפול נראטיבי, מכון ברקאי, ת"א
הדרכה:
קורס מדריכים לעבודה סוציאלית, מכללת אשקלון

ניסיון מקצועי - ד"ר ענבר כהן

עמותת מרפא לנפש – שיקום וסיוע לנפגעי הנפש בישראל
מרפאת אדלסון לטיפול ומחקר בנפגעי סמים
קהילה טיפולית אילנות – בית אור אביבה
לשעבר יו"ר הלשכה הישראלית ל – NLP

הקליניקה של ד"ר ענבר כהן

העבודה בקליניקה היא אישית איתי. הטיפול הוא במבוגרים מעל גיל 21 במגוון תחומים: טיפול בחרדות, ניהול כעסים, העלאת דימוי עצמי וביטחון עצמי, התמודדות עם אובדן, התמודדות עם זוגיות הרסנית והתמכרויות. מדריכה מטפלים ומאמנים – הן בהדרכה פרטנית והן בהדרכה קבוצתית. מעבירה סדנאות לקהל הרחב בנושאים שונים של התפתחות אישית.

גם מסע של אלף מיילים מתחיל בצעד אחד קטן....

אתם מוזמנים לבצע את הצעד הראשון

לקבלת פרטים ותאום פגישה ראשונית עם ד"ר ענבר כהן השאירו פרטים או צלצלו
לטלפון שמספרו 052-6909091

דילוג לתוכן